Inleveren van de camper

Donderdag 16 april

Vandaag is echt de laatste dag in San Francisco. We gaan de camper inleveren.Onze “droomvakantie” is voorbij. Vanmorgen hebben we het even heel erg druk. Gisterenavond al een hoop gedaan, koffers zoveel mogelijk ingepakt en al een deel schoongemaakt.Wil en Eric komen nog even langs voor een laatste borrel. Ik schrijf het blog af en probeer de foto’s te plaatsen. Ik word er voortdurend “uitgegooid” dus om twaalf uur geef ik het op. Ik moet gaan slapen nu want ik ben behoorlijk moe na deze dag en morgenochtend staan we weer vroeg op.De volgende morgen om zes uur zet ik koffie en doe nog een poging wat foto’s te plaatsen.Het gaat verbazingwekkend snel allemaal en om 11.00 worden we naar het hotel “de Red Roof Inn” gebracht. We checken in en gaan eerst maar eens een kopje koffie halen. Daar is het vanochtend niet echt van gekomen. Daarna zijn we heerlijk bij het zwembad in het zonnetje gaan zitten en hebben de laatste biertjes en het laatste restje wijn opgemaakt. Om half zeven zijn we gaan eten. Aan het hotel zit een restaurant waar je 24 uur per dag kunt eten en drinken. Eric, Rijk en ik hebben een kip teriyaki en Wil een kerrieschotel besteld. Het was heerlijk! “Ons laatste avondmaal” grapt Eric.Dat is wel zo, vandaag is alles wat we doen “de laatste keer” hier in Amerika.Het avond kopje koffie drinken we dus ook nog maar “als laatste” samen.Om negen uur gaan Wil en Eric naar hun eigen kamer, dan kan ik het verslag afschrijven en de foto’s van vandaag plaatsen. Daarna lekker douchen en naar bed want morgenochtend om half vier gaat de wekker af.

Reacties

Reacties

Carla

Hey lieverds,
Jullie prachtige verhalen ga ik wel missen maar ik ben ook blij dat jullie weer thuis komen. Een goede reis en tot snel.
Dikke kus

Cor

Idem

Co by van der Linden

Heb enorm mee kunnen genieten dankzij jullie blog. Jullie hebben een prachtige reis gemaakt en alles goed beschreven.
Ik wens jullie een goede terugvluchr en snel tot ziens!!!

Joop en Nel Ory

Hallo globetrotters!!! Een geweldige reis geweest en natuurlijk de verhalen en talloze foto's gelezen en gezien. Een fijne reis terug en we hopen z.s.m. jullie verdere mondelinge toevoegingen op de reis te horen.
Welkom thuis en tot ziens

jos

Hallo lieverds
Zoals ik in jullie verhalen kan lezen hebben jullie hét erg naar de zin gehad . Veel gezien en beleefd. Dit pakken ze jullie niet meer af . Heb genoten van jullie reisverslag. Goede vlucht terug

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!