Bezoek Los Angeles Dag twee

Woensdag 8 april 2015

Vandaag gaat het gebeuren. We gaan naar “The Walk of Fame”. Nou we zijn benieuwd.Om 10 uur gaan we op weg in onze huur Kia. Het is enorm druk op de weg, dus het is door half elf als er we daar aankomen. De mevrouw van de camping heeft ons gisteren de tip gegeven om er in de ochtend naar toe te gaan omdat je anders over de hoofden kunt lopen en je niet echt veel kunt zien. Als wijop de Hollywood Blv aankomen, is er al een enorme massa met mensen die allemaal de sterren van hun idool willen fotograferen. Wij besluiten toch de rust te bewaren en eerst bij de Starbucks een lekker kopje koffie te halen. Kunnen we meteen even wat foto’s doorsturen die we op weg ernaartoe al hebben gemaakt. Je komt hier buiten de sterren in het trottoir ook allerlei andere “namaak” sterren tegen, zoals “Marlin Monroe, Spiderman, en nog vele andere. Natuurlijk hebben we na de koffie uitgebreid over het trottoir gewandeld en er een aantal gefotografeerd. Tijdens de wandeling is Rijk zelfs in gevecht geweest met Spiderman, heel eng vonden wij! Na een poosje gewandeld te hebben komen we op een deel waar heel veel commotie is. Wat blijkt, een “grote” ster arriveert. Er komt een enorme zwarte limousine aangereden en ja hoor wie stapt eruit? Spicegirl Mel B. Nou jullie begrijpen wij waren compleet van de kaart dat we dit mee mochten maken. Rijk, onze vaste fotograaf , heeft het zelfs vast weten te leggen. Weliswaar op haar rug, maar who cares? We waren er toch maar mooi eventjes getuigen van. Later kregen we te horen dat ze aankwam voor de jurering van “America got talent” Daarna hebben Rijk en Eric compleet “undercover” verder gelopen, je weet tenslotte maar nooit! Nu we hier toch zijn hebben we meteen maar een lege ster opgeëist en onszelf voorgedragen voor de nominatie. Mochten we in aanmerking komen, hebben we tenminste de ster vast gereserveerd. (zie foto). Na deze “Walk of fame” zijn we naar de Universal studio’s gereden. Ook wel genoemd “The Entertainment Capital of L.A.” Daar kon je door een “city” wandelen over pleintjes en langs allerlei winkeltjes. Een van die winkeltjes was een speelgoedzaak en daar wilde wij wel even rondkijken. Toen we binnen kwamen werd ons verzocht geen geluid te maken. Wat bleek, ja het houdt niet op, er vonden opname plaats met Mario Lopez, wie kent hem niet? Voor degene die hem echt niet kennen, hij heeft gespeeld in “Save by the Bell”Nou en dan wordt het natuurlijk meteen duidelijk. Jullie zullen begrijpen dat wij na al deze toch wel zeer ingrijpende indrukken naar de camper terug wilden om nog even van het zonnetje te genieten. Het is inmiddels drie uur geweest en Wil en ik hebben ons zelf beloofd dat we ook nog een wasje moeten draaien, dus lieve mensen. Tot morgen.

Marianne en Paul

Wat ons betreft zijn jullie de sterren van deze prachtige reis.

Groetjes uit een eveneens zonnig Almere,
Paul en Marianne