Aankomst Barstow

Zondag 5 april,

Gisterenavond lagen we er om half twee in, dus we vertrekken een beetje later dan gewoonlijk.Vandaag gaat de reis naar Barstow, dus richting the south.We rijden over de Strip terug, “beetje langzaam afscheid nemen” zegt Willy.In de auto is het een beetje stil, we zijn alle indrukken die we hier in Las Vegas opgedaan hebben nog een beetje aan het verwerken, tegelijkertijd bedenk je ook dat je hier dus niet snel meer zal terugkeren. Mij persoonlijk komt het wel goed uit die stilte, want door alle foto’s en filmpjes die ik gemaaktheb , is mijn telefoon overvol geraakt en is er geen ruimte meer voor nieuwe beelden.Dat kan natuurlijk echt niet, dus tijdens het rijden verwijder ik alles wat maar verwijderd kan worden Gelukkig kan ik nu weer foto’s maken. We zijn nog geen half uurtje buiten de stad en zien gewoon weer bergen en droge vlaktes. Nu lijkt het wel of we door de prairie rijden,een grote vlakte met cactussen. Om half twaalf gaan we tanken want de afstanden zijn hier dermate dat je daar geen risico’s mee kunt nemen. Voor koffie kiezen we dit keer voor de Starbucks bij het tankstation , want het is niet duidelijk wanneer er een Mac voorbij komt. Het verslag en de foto’s van gisteren heb ik nog niet kunnen plaatsen, Jullie zullen begrijpen dat ik daar niet meer aan toe ben gekomen.Om 14.30 uur komen we aan bij de camping. Lekker vroeg en dat vinden we allemaal wel prettig na de vermoeienissen van de afgelopen twee dagen. Iedereen doet iets voor zichzelf, zonnen, lezen of even een dutje doen (we zijn tenslotte ook geen achttien meer). ’s Avonds eten we “een rijstprutje”.Na het eten drinken we koffie endoen de muziek quiz van Rijk.Rijk speelt een muzieknummer af en Eric moet raden welke zanger, zangeres of groep het zingt. Wij ndames mogen ook meedoen als Eric het niet weet. Eric blijkt heel veel te weten dus dat meedoen valt voor ons een beetje tegen. Maar erbij zitten en meegenieten vinden wij dames ook erg leuk moet ik zeggen.Daarna gaan we op tijd naar bed want we zijn allemaal best moe. Op deze camping is het internet dermate slecht dat ik ook nu het verslag van gisteren en vandaag niet kan plaatsen .Ik ga er maar vanuit dat het morgen goed komt als we de Mac bezoeken voor een kopje koffie.

Even voor "de reccord" We hebben nu in totaal elf staten doorgeredenen een tijdsverschil van negen uur.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!