Bezoek Las Vegas

Vrijdag 3 april 2015

Voordat ik het verslag ga schrijven, wil ik eerst even iedereen bedanken.Als eerst Joop en Nel voor het hele lieve cadeautje wat we van hen gehad hebben waardoor we ons nu helemaal kunnen uitleven met het maken van de foto’s. En dan natuurlijk alle lieve familie en vrienden die zo ontzettend veel leuke en lieve reacties plaatsen op het weblog. Dank jullie wel allemaal. Dat maakt het extra leuk om het vol te houden voor de rest van de vakantie.

Na het opstaan en het gebruikelijk “ochtendritueel” Hebben we eerst even geskypt en gebeld met het thuisfront. De planning wanneer we dat gaan doen wordt steeds een beetje moeilijker voor ons, want als jullie slapen zijn wij op stap en als jullie wakker worden slapen wij. Wel logisch ook met een tijdsverschil van 9 uur. Enfin, vandaag hebben we de bus gepakt naar de Strip. Daar waar de Magic is happend. Nou daar is niets aan gelogen. Er is een spreekwoord dat zegt: “before you died, you have to see” Napels. Wat ons betreft geldt dat zeker ook voor Las Vegas. Het begint al met het ritje met de bus. Als je instapt moet je zelf je geld in een apparaat stoppen. Dat duurt natuurlijk even maar hier zijn ze dat gewend want niemand zie je ook maar een krimp geven. De bus rijdt alle haltes af, net als bij ons dus, behalve dat hij bij een van de haltes lekker buiten op een paaltje gaat zitten en een sigaretje gaat roken. Als zijn sigaretje op is stapt hij doodleuk weer in en rijdt verder. Ook dat vindt men hier heel normaal. Op de Strip weten we niet wat ons overkomt. Zoveel mooie gebouwen, waaronder hotels en casino’s waar je dus allemaal naar binnen mag en foto’s mag maken.Tijdens het lopen tussen al die gebouwen vinden wij dat we wel een ijsje verdiend hebben, zoveel gekke uitspattingen hebben we tenslotte nog niet gemaakt. Nou dat hadden we eigenlijk wel van te voren kunnen bedenken, dat was een echte “Welkom to Las Vegas” aktie.Voor drie ijsjes(Eric sloeg een rondje over) met elk 1 bolletje moesten we $ 22,54 betalen. We hebben er gelukkig wel een beetje om kunnen lachen ook . Als toppunt de prachtige Bellagio fontein. Er werd muziek afgespeeld en op de tonen van die muziek begon de fontein “te dansen” . Zo indrukwekkend allemaal. Ik zou zeggen veel plezier met de foto’s want woorden schieten ook hier tekort.

Sarah en Floor let op! Er is een speciale foto voor jullie geplaatst met een dikke kus van opa en oma.

Jan en Agaath

Super verhalen en bijzonder leuk geschreven ! Zijn jullie nog in de Eifeltoren omhoog geweest ( dat is gratis ) en heb je schitterend uitzicht over de Strip.

Rijk

Super leuk verhaal weer en met deze aanmoedigingen en complimenten kan ik het niet laten om toch weer een kleine reactie te geven! Geniet er van en we beginnen jullie nu toch wel een beetje te missen hoor! Trek je er niet te veel van aan maar blijf genieten en mooie dingen doen!

Joop en Nel Ory

Eindelijk kunnen we jullie reisverhalen weer volgen. Ons verblijf in de jungle was dit onmogelijk. Nog niet alles gelezen, maar zijn al onder de indruk van al jullie verhalen en foto's.