Aankomst Graceland.

Maandag 23 maart 2015

Na een heerlijk warme douche en een lekker ontbijtje vertrekken we om 10.00 uur.

Er schijnt een heerlijk zonnetje dus onze dag kan niet meer stuk.

We gaan fris en fruitig weer op weg naar ons tweede doel. Even voor degene die dit gemist hebben. Ons 1e doel was het rijden van de route66 en het tweede doel een bezoek aan Graceland in Memphis Tennessee. Zoals jullie allemaal wel weten het landgoed van Elvis Presley.

Nou we zijn benieuwd. We rijden gestaag door, erg veel is er niet aan vandaag we zien over het algemeen alleen maar veel kale vlaktes. Af en toe dommel ik dan ook even weg. Om een uur of twaalf eten we een banaantje. Het voordeel van rijden met een camper is dat je “gewoon wat kan

pakken als je daar behoefte aan hebt. Eigenlijk mag dat natuurlijk niet maar toch. Om half een stelt Wil voor een kopje koffie te halen. Ik dacht dat ze het nooit zou vragen!

En toen om even voor drie uur rijden we de Elvis Presley Boulevard op richting de camping.

Deze camping ligt binnen het landgoed van Graceland . Hoe leuk wil je het hebben!

Als we ons inschrijven krijgen we folders uitgereikt waarin een hele route door het landgoed staat beschreven. We kunnen zelfs het privé vliegtuig in van Elvis.

Nou we zijn benieuwd. Eerst maar eens lekker in het zonnetje zitten met een knabbeltje en een drankje . Het is zo mooi weer hier dat de mannen besluiten de water tanken te vullen zodat we ons eigen stromend water hebben. We besluiten hier nog maar een nachtje bij te boeken, er is zoveel te zien. ! ’s Avonds even een hapje eten en het verslag van vandaag schrijven (dit onder het genot van de muziek van…….jullie raden het al, Elvis himself)

Ook heb ik (eindelijk) de foto’s kunnen plaatsen. Dus mensen leef je uit, tot morgen?

Oh ja, inmiddels hebben we 773 miles gereden.

Marieke

Wat een leuk idee dat jullie een reisverslag bij houden en nog leuker om te lezen, je schrijft leuk Adje ????
Ik blijf jullie volgen hoor heel veel plezier ????

Elly van Hensbergen

Wat een leuke verslagen. Wij zijn ooit ook in Graceland geweest 1996. Toen het huis bezocht en in vliegtuig geweest. Leuke ervaring.

Ed en Dees

Howdy, heerlijk om jullie verhalen te lezen. Genieten maar.

Jacqueline Rodenburg

Lieve mensen,
Nou dat klinkt niet "lonesome tonight"...
Ik ben benieuwd of Erik er nog inspiratie op doet voor een feestje:) We volgen jullie! leuk hoor.. en wat een villa op wieltjes zeg, super! have fun!

Lya

Hiii Lieverds

Hoe is het met jullie het klinkt allemaal heerlijk en wat een leuke foto's nou groetjes en genietse lekker.