zaterdag 21 maart

Zaterdag 21 maart 2015

Vanmorgen heerlijk ontbeten met een glaasje jus en een gekookt eitje.

Om 10.00 uur rijden we (in Gardner) eindelijk op de route 66. Nu begint het avontuur pas echt.

Om 12.00 uur stoppen we bij een tankstation want ook een camper rijdt niet op water. Daarna zetten we de reis voort. En tot onze verrassing (je gelooft het bijna niet) rijden we langs een autoverhuurbedrijf met de naam “Erics rental cars” en even later blijken we in de Lindenstraat te rijden. Het eerste stuk was niet echt boeiend maar even later blijken er zoveel leuke dingen te zien dat we elke tien minuten wel kunnen stoppen om een foto te maken. Gelukkig hebben we de walkie talkies meegenomen waardoor we elkaar op tijd konden melden als er gestopt moest worden voor weer een leuke foto. Op een goed moment hebben we besloten dat we echt niet

overal voor kunnen stoppen want als we daar aan toegeven komen we echt dagen tekort.

We rijden door en komen even later terecht in een historisch straatje in Atlanta waar een aantal bezienswaardigheden die zo leuk zijn dat we die toch echt wel moeten fotograferen. Een bijzondere daarvan is de Hotdogman. De campers worden geparkeerd en nadat we uitgestapt zijn komt er een mijnheer naar ons toe die ons uitnodigt in zijn winkeltje. Hij blijkt een klei n museum te hebben met allerlei historische route 66 spullen erin. Van een oude jukebox tot een rolls royce uit 1961 (een Silver cloud). We mochten naar binnen, alles bekijken en foto’s maken . Hijzelf ging even een kop koffie halen aan de overkant van de straat. Nou dit was wel heel verrassend. Inmiddels scheen er een lekker zonnetje (voor het eerst van de vakantie) dus stelde Wil voor hier maar meteen de lunch te gebruiken. Er stond een bankje langs de weg waar we dus heerlijk in het zonnetje ons broodje hebben gegeten. “En nu rijden we even flink door”, zeiden we tegen elkaar want anders schiet het echt niet op. Om drie uur zien we een “Old station used cars” totaal niet meer in gebruik maar zo leuk dat ook daar weer voor een foto gestopt moet worden er hangt een bordje “Ab Lincoln en Elvis stoped here`` Daarna door naar Springfield, waar we om 16.00 uur een camping hebben opgezocht. Daar even lekker in het zonnetje gezeten met een drankje.

Nu de kip in de oven een lekkere salade erbij maken en dan de verslagen op het weblog plaatsen want de problemen met internet zijn opgelost.

Rijk Jr.

Erg leuk om te lezen allemaal en zo er een beetje bij te zijn! Geniet er van!

Cor

Het leest als een boek!
Kan niet wachten op het volgende hoofdstuk,hahaha

Lida

Hallo vakantiegangers, oh dat is echt genieten wat jullie doen he. Super hoor en heel spannend. Elke dag/uur/minuut is anders. Fijn dat jullie met vrienden zijn.Heel heel veel plezier.
Liefs Huub en lida

Maarten en Olga

Hoi vakantiegangens, wij genieten echt van al jullie mooie verhalen.!!! Geniet er maar van. Liefs en tot het volgende verslag...????????

Marianne

Hoi USA gangers, Ja ik weet precies wat je bedoelt met dat fotograferen. Maar dat schiet niet echt op. Wil je de route helemaal doen dan moet je af en toe even doorblazen.
Ga er vooral met z'n alle met volle teugen van genieten. Kan niet wachten tot het volgende verhaal. En de foto's.
Dikke knuffel Paul en Marianne