Vertrek

Woensdag 18 maart

Vanmorgen vroeg op (05.00 uur) want om 06.00 uur worden we opgehaald.

Het grote avontuur gaat beginnen.

Rijk jr. brengt ons naar Schiphol. Deze dag kan al niet meer stuk want het is 18 maart en de verjaardag van onze kleinzoon.( Eigenlijk een beetje dubbel feest ,het echte feestje hebben we afgelopen zondag al gevierd).

Meteen op Schiphol hadden we al twee leuke ontmoetingen. De vrienden van Wil en Erik (Ed en Desiree)vertrekken vandaag naar Curaçao. En onze oudste zoon Maurice moet voor zijn werk naar Dublin. Dus voor we het wisten konden we inchecken. Ons vertrek stond gepland om 10.00 uur.

Maar uiteindelijk vertrokken we om 11.00 uur. Om 12.40 uur hadden we al twee keer drinken gehad en de lunch (pasta met salade en een broodje) niet echt lekker vonden wij maar goed veel hebben we nu ook niet nodig tijdens een zit van 9 uur. Ik ben benieuwd wanneer ik ga instorten. Heb enorme slaap nu maar echt lukken wil het niet. Vandaar maar vast een stukje op de computer gezet. Wel gaaf dat je dat dus gewoon tijdens de vlucht kunt doen. Hoef ik het vanavond alleen nog maar aan te vullen en in het blog te zetten. Wil en Eric zitten allebei met de reader dus daar hebben we even geen contact mee. Rijk leest de krant op de tab met een lekker muziekje op . Dank zij onze kinderen zijn we dus heel modern bezig. Zullen we maar zeggen. Om half vier lokale tijd kwamen we in Chicago aan. De douane controle viel ons reuze mee. Alle cowboyverhalen daarover hebben wij tenminste niet ervaren. Uiteindelijk in de shuttelbus naar het hotel. Ruime kamer met een enorm bed. Vroeg in de avond (allemaal lokale tijd natuurlijk) hebben we een drankje en een hapje gedaan bij een restaurantje naast het hotel. Fantastisch eten, veel te veel natuurlijk maar toch. Het smaakte heerlijk. En dat geldt ook voor de drankjes. Nu op donderdag 19 maart om 05.00 zijn we klaar voor de transfer naar Road Bear voor het afhalen van de camper. Dus weer een spannende dag.

Nou familie en vrienden…… tot horens.