Verblijf in Amarillo

Zaterdag 28 maart 2015

Lieve familie en vrienden. Vandaag wordt het geen uitgebreid verslag, gewoon omdat we ook niet zo veel meemaken. Ik snap dat het voor jullie een beetje teleurstellend is maar, helaas!

Het is hier prachtig weer, erg warm en een strakblauwe hemel. We hebben dan ook besloten dat we wel een dagje relaxen verdiend hebben. We zitten heerlijk in het zonnetje koffie te drinken en tussen het ontspannen door zorgen Wil en ik dat de was gedraaid wordt. Dat kan hier in een uurtje dus dat doen we dan maar meteen. Daarna kan het meteen in de droger en de kast in. Ook wel lekker hoor alles weer even schoon. Het was nog hele berg zo van vier personen. Verder hebben we meteen maar eventjes de teennagels gelakt, dat ziet er toch net iets leuker uit in de open sandaaltjes. Ieder lekker zijn “eigen woninkje” opgeruimd en dan helemaal niks doen. Hebben wij dames nog een beetje moeite mee blijkt. Als ik zit is Wil druk en als Wil zit ben ik druk. En druk is in dit geval gewoon een beetje lekker tutten met van alles. Eric leest lekker in zijn boek en Rijk luistert naar het voetballen. Kortom, een prima dag weer. Morgen rijden we richting Albuquerque, New Mexico.

Else

Weer leuk,als is het kort maar het is genieten dat jullie het zo leuk hebben! Dikke kus voor jullie 4 Else.

Anna

Heerlijk zo een rust /was dagje ...

Marja

Geniet maar van het heerlijke weer! Hier is het de hele komende week pet.